Tuesday, August 31, 2010

it's a life man..

kehidupan aku sblum ni dh tentu sbuah jam sbb aku sntiase brjge mcm ia jgak.Aku cuba xnk minum susu sbb ianya wat aku sakit perot je!.
Jadi,aku trpakse g skolah naik kete.Sepanjang mse,aku sntiase brade di alm sedar dan alm mamai
sbnarnye,bnde ni x leh nk slhkn aku sbb,yelah,sume org adr kelemahn msing2;))
Mcm org lain jgklh,adr yg tido mse blajar,adr yg skit perot,adr yg ske slin keje rmh org,adr yg ske mengurat pompuan,adr yg ske gosip,adr yg ske bincang ab bola sepak je,TAPI,adr jgk yg dgr ckp pensyarah sntiase.
Tetibe,keadaan mnjadi standus suasana...
klu nk sronok,pensyarah ckp,biarle die pun join sekaki sbb,die pun mnusie jgk..ye x?
hmm...aku dgn bebudak ni pling suke skali kls A&P.Satu hri 2,cik tnye;
blaja bab reproductive...sperm+ovum jadi ape..
jawpn:ssh soklan ni,jadi superman,kne tnye mama ni,wah,topik ni mne seswai dgn knk2?
hmmm..ape yek?
Maka dgn itu,kmi pun wat eksprimen.....KABOOSH!!!
Rupenyer,ia 'menjdikan' sbuah jiwa..,hek eleh jd mnusie je ke?
Klu ckgu xder,hbs sumenyer br2kar mnjadi NERAKA..Sumenyer cm nak mampos!!
Tibe2,brulah kmi sedar,sume khayalan smate-mte..Ape yg aku n bebudak ni pling rse nak tido...ialah english..sorang2 tido ..
Tibe2,aku trlihat sesuatu,ape tu?orang?...ha'ahlah!die kte hai!!pas2 die ckp,die dewa mimpi!nk cye ke?
brulah aku sedar,aku trtido rpenyer..smbil cik memanggilku suh bgun!!ha..ha..
Ape tgk2,tahulah aku dgn bebudak ni baek2 belaka..Serius ckp,kteorg akn sntiase mcm ni..dri dulu,sekarang,dan sampai bebile!!WOHOOO....

No comments:

Post a Comment