Thursday, July 7, 2011

athirah sanusi a.k.a kak jenab R06093040

ALHAMDULILLAH...setelah aku menempuh perjalanan ku pada SEMESTER 4 haritu ,akhirnya ape yang aku ingin kan sudah  ku miliki..sekarang hanya perlu tingkatkan dan berusaha keras  untuk capai cita-cita serta impian pula..tingkatkan lagi untuk dapat yang lagi terbaik dari sekarang.
pertama sekali , terima kasih ibu,ayah yang sentiasa menyokong ku dari belakang
kedua ,pensyarah -pensyarah yang memberi tunjuk ajar kepada ku
ketiga, kawan-kawan yang membantu
jikalau tidak kamu-kamu semua, takkan dpt result yang terbaik yang aku xpnh dpt dlm selama 20tahun aku bernafas kat dunia..
aku bersyukur ke hadrat illahi kerana memberi aku peluang ini..doaku akhirnya termakbul juga..

DON'T BE TOO PROUD .BE A HUMBLE PERSON .




IT'S FINAL YEAR . NO ROOM FOR MISTAKES . AIM FOR HIGHEST :D 

DEAR GOD, give me strength to do all my best in semester 5 .

No comments:

Post a Comment